بیانیه علمای اهل سنت خراسان شمالی در محکومیت عملیات تروریستی؛

تقویت اتحاد و همبستگی ملی، به رغم توطئه دشمن

در بخشی از بیانیه علما و طلاب اهل سنت خراسان شمالی آمده: همه بدانند تلاش دشمنان تنها باعث اتحاد و همبستگی و همدلی ملی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، امام جمعه اهل سنت و روحانیان و مدرسان و طلاب و اهالی منطقه کهنه جلگه و جوانان مسجد حنفیه بجنورد ، به نمایندگی از طرف اهل سنت خراسان شمالی  جنایت تروریستی جنوب شرق را محکوم کردند.

در این بیانیه‌ها آمده است: خبر بسیار تاسف بار و تکان دهنده و غم انگیز ترور و شهادت خادمان مخلص خدا و مرزبانان غیور و سربازان اسلام سپاه پاسداران در مسیر خاش توسط نوکران مستکبران وعوامل دست نشانده امریکای جهانخوار و اسراییل غاصب و کوردلان از خدا بیخبر، ما جامعه اهل سنت منطقه کهنه جلگه را بسیار شوکه کرد و دل و روح ما را جریحه دار و غرق در مصیبت نمود.

ما جامعه اهل سنت منطقه اهل سنت و امام جمعه کهنه جلگه و روحانیان و مدرسان ، این عمل شیطانی و بیرحمانه ازخدا بی خبران را شرعا و انصافا محکوم کرده وشهادت سربازان سپاه اسلام را به خانواده محترم و رهبر کبیر دلسوز و هموطنان کشورجمهوری اسلامی تسلیت عرض نموده و پشتیبانی و همبستگی خود را از رهبری و دولت جمهوری اسلامی تا پای جان اعلام می‌داریم.

دشمنان ایران بدانند این عمل بزدلانه آنان نشانه ضعف وشکست آنان است و به حول الله جواب آنان را محکم وکوبنده خواهیم داد.

ضمن اعلام همدردی و همبستگی همه‌جانبه با خانواده‌های شهیدان و مجروحان این حمله تروریستی از درگاه خداوند متعال برای روح بلند شهیدان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و کامل مسئلت داریم.

تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه، یک دستگاه اتوبوس حامل پاسداران را که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه  عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت،جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند. تعداد شهدا ۲۷ نفر اعلام شد.

انتهای پیام / ب

بیانیه علمای اهل سنت خراسان شمالی در محکومیت عملیات تروریستی

برچسب ها: بیانیه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.