جا به جایی ۲ هزار تیر چراغ برق درخراسان شمالی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: امسال دو هزار تیر چراغ برق در معابر شهری استان جا به جا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: امسال دو هزار تیرچراغ برق‌های در تمامی شهر‌های استان به جز شهرستان مانه و سملقان و راز که در وسط معابر قرار داشتند جابه جا شدند.

وی با بیان اینکه برای این جا به جایی ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد ، افزود: با تامین اعتبار مورد نیاز تیر  برق‌های وسط معابر این دو شهر نیز جا به جا خواهد شد.

صبوری گفت: برای سال ۹۸، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای جا به جایی تیربرق‌هایی که در وسط معابر قرار دارند در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: وجود تیر‌های برق در وسط معابر، ایمنی تردد وسایل نقلیه را با خطر روبه رو کرده است و خطر برخورد با آن می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

صبوری با اشاره به این که تیر‌های برق مزاحم ، مبلمان روستایی را هم دچار خدشه کرده است و علاوه بر آن، برخورد وسیله نقلیه با آن می‌تواند خسارت‌هایی را به شبکه توزیع نیروی برق وارد کند ، افزود: به منظور کمک برای جا به جایی تیربرق‌ها در روستا ۳۰ درصد منابع توسط شرکت برق ، ۳۰ درصد بنیاد مسکن و ۴۰ درصد با همکاری سازمان برنامه ریزی استان تامین اعتبار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۳۴۱ هزار و ۴۴۱ خانوار خراسان شمالی مشترک شرکت برق استان هستند و هم اکنون ۹۲۶ روستای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام / ب

جا به جایی تیر چراغ برق در معابر خراسان شمالی

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.