معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مسئولان به فکر معیشت مردم باشند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم استقامت خود را نشان دادند و مسئولان نیز باید به فکر معیشت مردم باشند.

مسئولان به فکر معیشت مردم باشندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دومین جشنواره منادی فرهنگ بسیج استان همدان در سالن شهید مقصودی همدان با حضورسردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

این جشنواره با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه گروه سرود نورالهدی و خواننده ارزشی مهدی چناری به هنرمایی پرداختند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه ملت ایران به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخی دندان‌شکن دادند، اظهار داشت: مردم استقامت خود را نشان دادند و مسئولان نیز باید به فکر معیشت مردم باشند.

سردار محمدرضا نقدی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر و شهادت جمعی از پاسداران و مرزبانان کشور گفت: تاکنون به جنایات دشمنان پاسخ به موقعی دادیم و باز هم گروهک‌های تروریست را سر جای خود می‌نشانیم.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری عنوان کرد: هفت محوری که مقام معظم رهبری فرمودند: نیاز به جهاد فرهنگی، روشنگری و بیدارگری دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز جشنواره منادیان فرهنگ بهانه‌ای برای گردهمایی فعالان فرهنگی دانست و اظهار داشت: هدف از این برنامه ایجاد شور و نشاط بین بسیجیان بود.

سردار مهدی فرجی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی ظرفیت‌های نهفته بسیج در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است که تاکنون توجهی به این افراد نشده است.

درپایان این مراسم از نخبگان و فعالان فرهنگی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، راهیان نور، هنری و ادبی تجلیل شد.

همچنین در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی برگزار بود که سردار نقدی و مسئولان حاضر در مراسم از این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/د. ا

ملت ایران به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخی دندان‌شکن دادند

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۲:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
درودبرشما. امامسئولینی که همه اش آزمون وخطا میکنند بااینا چیکارکنیم؟