فرمانده انتظامی نهاوند:

پلمپ بازار روز و میوه نهاوند به دستور مقام قضایی

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: بازار روز و میوه و تره بار نهاوند به دلیل داشتن معارض به دستور مقام قضایی پلمپ شد.

پلمپ بازار روز و میوه نهاوند به دستور مقام قضایی شااحمد ساکی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اظهار داشت: بازار روز و میوه و تره بار نهاوند ملک شخصی بود که به دلیل شکایت و تصرف عدوانی به دستورمقام قضایی پلمپ شد.

وی گفت: بازارچه مدرنی در هزار مترمربع به شکل مسقف و با همه امکانات به روز در ۱۵۰ غرفه از اول بهمن برای میوه و تره بار فروش‌ها در نظر گرفته شد که آن‌ها ا. رفتن به این مکان امتناح کردند.

وی افزود: حضور این بازار در مرکز شهر باعث ترافیک و معظلاتی برای شهروندان می‌شد، اما در مکان جدید امکانات جانبی شامل پارکینگ چند هزار متر مربعی در بهترین مکان شهر در نزدیکی میدان امام (ره) پشت مصلای نماز جمعه پیش بینی شده است.

سرهنگ ساکی اظهارداشت: در این بازارچه برای نخستین بار در نهاوند در کنار غرفه‌های مختلف، عرصه میوه و سبزی تازه، غذا‌های سنتی و فست فود و صنایع دستی نیز در دسترس مردم است.

وی یادآور شد: مکان قبلی بازار روز نهاوندملکی شخصی بود که در نزدیکی میدان ابوذر موجب ترافیک شهرستان می‌شد و بر این اساس مالک این مکان از مدت‌ها قبل حکم تخلیه را گرفته بود، ولی با بازاریان مدارا کرد و طبق قانون این مکان به دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی گفت: بازار جدید میوه و تره بار در پشت مصلای نماز جمعه و با در نظر گرفتن مباحث ترافیکی، امنیت خوب و قابل دسترس، سرویس بهداشتی، غرفه آش‌های سنتی و فست فود، اینترنت رایگان، نزدیکی به مسجد، دسترسی آسان مردم و تأمین کالا‌های اساسی مکان مناسبی برای کسبه و مردم است.

سرهنگ ساکی در پایان از مردم خواست به بازار میوه جدید در پشت مصلی نماز جمعه مراجعه کنند و بازاریان نیز به حکم قانون و دستور قضایی تمکین کنند.

پلمپ بازار روز و میوه نهاوند به دستور مقام قضایی

پلمپ بازار روز و میوه نهاوند به دستور مقام قضایی

انتهای پیام/س

بازار روز و میوه نهاوند به دستور مقام قضایی پلمپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.