عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

انتقام شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گرفته می شود

آیت الله پورمحمدی گفت:براساس گفته و اظهارات فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و نیرو‌های مسلح به‌زودی عوامل اصلی و دست‌های پشت پرده این جنایت پاسخ قاطع خود را می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت اروپا از تروریست‌ها و منافقانی که مرتکب جنایات بسیاری شده‌اند با ادعا‌های حقوق بشری این کشور‌ها در تناقض است.

وی با ابراز تأسف از شهادت عده‌ای از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: متاسفانه اروپایی‌ها برخلاف ادعا‌های خود این جنایت را محکوم نکرده و فقط به اظهار تأسف بسنده کردند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: با وجود شهادت عده‌ای از فرزندان این آب و خاک که حافظ جان، مال، ناموس و امنیت کشور بودند، انتقام سختی از عاملان این جنایت گرفته می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کشور‌های اروپایی و غرب که دم از حمایت از حقوق بشر و حتی حقوق حیوانات می‌زنند، هیچ گاه موضع محکم و قاطعی در برابر گروه‌های تروریستی، منافقان و جنایت‌های آنان نداشته‌اند.

پورمحمدی یادآورشد: براساس گفته و اظهارات فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و نیرو‌های مسلح به‌زودی عوامل اصلی و دست‌های پشت پرده این جنایت پاسخ قاطع خود را می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

انتقام سختی از عاملان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گرفته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.