درخشش کودکان نقاش خوزستانی در مسابقه «بُنسکا» بلغارستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از درخشش اعضای کانون پرورش فکری استان در مسابقه «بُنسکا» بلغارستان در سال ۲۰۱۷ خبر داد.

وحید کیانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به کسب نشان‌های طلا و برنز مسابقه بین‌المللی نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۷ توسط کودکان نقاش کانون پرورش فکری استان گفت: در مسابقه نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان که با موضوع «جشن و شادی به همراه دوستان» برگزار شد؛ «محمد امیریان» ۷ ساله و «روشنا غلام‌زاده» هر ۲ از مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان استان خوزستان هر یک «نشان طلا و دیپلم افتخار» این مسابقه را دریافت کردند.

وی بیان داشت: همچنین «علی مهراب‌فر» ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون اهواز استان خوزستان نشان برنز و دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کرد.

کیانی تصریح کرد: برگزیدگان بهبهانی و اهوازی این مسابقه عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که به ترتیب زیر نظر ناهید مهران فر و مرجان نوروزی زاده مربیان هنری کانون آموزش دیده و در این مسابقه شرکت کردند.

گفتنی است؛ برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۷ از بین ۶۶۱۰ اثر از ۵۳ کشور جهان انتخاب شدند که ۲۳ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان‌های «طلا، نقره و برنز» و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند که سه نفر از آن‌ها خوزستانی بودند.

انتهای پیام/گ

کسب مقام‌های برتر مسابقات بین المللی توسط کودکان خوزستانی

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.