۱۰۰ تن گوشت مرغ گرم در خراسان رضوی توزیع می‌شود

مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:با هدف تعدیل قیمت ها، توزیع روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ گرم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار‌های خراسان رضوی برنامه ریزی شده است.

۱۰۰ تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازار در خراسان رضوی توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:در جلسه ستاد تنظیم بازار برنامه ریزی شد گوشت مرغ گرم، با نرخ مناسب تری به بازار عرضه شود که از این هفته اجرایی و به مرور گسترده می‌شود.

وی افزود:هم اکنون متوسط قیمت مرغ در بازار مشهد از متوسط کشوری پایین‌تر است و در زمینه گوشت قرمز هم نرخ لاشه گوسفندی هم، همین شرایط حاکم است.

مدیر کل امور اقتصادی استانداری گفت: از ابتدای سال به منظور کمک به تولید کننده‌ها ۱۰۶ هزار تن نهاده با نرخ مصوب در اختیار دامداران و مرغداران قرار گرفته است.

رسولیان افزود: علاوه بر تامین و توزیع گوشت قرمز و مرغ برای تنظیم سایر اقلام هم برنامه ریزی شده و از امروز برنج با نرخ مصوب به بازار عرضه می‌شود.

وی گفت: توزیع ۱۵۰۰ تن برنج تایلندی در بازار‌های استان از امروز آغاز شده یک نوع از این برنج کیلویی ۵۲۰۰ تومان و نوع دیگر ۴۰۰۰ تومان است.

مدیر کل امور اقتصادی استانداری افزود: میوه ویژه شب عید هم تامین و در سردخانه‌های استان ذخیره شده است و با تعیین نرخ به تناسب شرایط زمانی عرضه آن آغاز می‌شود.


انتهای پیام//م. م
 
 

سیاست های دولت برای تنظیم بازار مایحتاج  عمومی

برچسب ها: بازار ، نرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.