در گفتگوهایی با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آقامحمدی: به دلیل طولانی شدن جلسه زمان به ارائه اظهارات ۹ نفر از اعضای مجمع نرسید/ حجت‌الاسلام مصباحی مقدم: ۱۱ اسفند جلسه بعدی مجمع تشخیص خواهد بود

دو تن از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از موکول شدن بررسی الحاق ایران به پالرمو در جلسه آتی مجمع خبر دادند.


آقامحمدی: به دلیل طولانی شدن جلسه زمان به ارائه اظهارات ۹ نفر از اعضای مجمع نرسید/ حجت‌الاسلام مصباحی مقدم: ۱۱ اسفند  جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بودعلی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در اشاره به جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با بررسی الحاق ایران به پالرمو گفت:در جلسه امروز مجمع از صبح که جلسه تشکیل شد، بحث‌های مفصلی راجع به پالرمو صورت گرفت و اعضای مجمع در این باره صحبت کردند.

وی ادامه داد: به دلیل طولانی شدن جلسه زمان به اتمام رسید و تعدادی از اعضا حدود ۸ تا ۹ نفر وقت کافی برای بیان نظرات خود پیدا نکردند.

آقامحمدی با بیان اینکه دولت و مجلس نیز باید در این خصوص نظرات خود را ارائه دهند، خاطرنشان کرد: در جلسه آینده مجمع این بحث مجدد مطرح  و جمع بندی نهایی انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم: ۱۱ اسفند جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در گفت‌وگوی جداگانه‌ای با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه رای‌گیری در مورد پالرمو به جلسه آینده موکول شد، گفت: زمانی که جلسه امروز مجمع با حضور اکثریت اعضا، رسمیت پیدا کرد، وارد دستور کار شد و وموافقان و مخالفانی که در جلسه قبل ثبت نام کرده بودند، نظرات خود را ارائه کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از افرادی که می‌خواستند اظهار نظر کنند، هنوز باقی ماندند برای همین رای‌گیری شد و نتیجه آن این شد که رای‌گیری در مورد پالرمو به جلسه بعدی موکول شود تا آن‌ها هم بتوانند نظرات خود را ارائه دهند.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم از برگزاری جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به دو هفته آینده در تاریخ ۱۱ اسفند خبرداد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار