حاشیه در تمرین امروز آبی ها؛

بازیکنان استقلال را به ورزشگاه راه ندادند

استقلالی ها باز هم برای تمرین با مشکل مواجه شدند و نتوانستند به ریکاوری بپردازند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال استقلال قرار بر این بود بازیکنان آبی پوشی که برابر تراکتورسازی به مبدان رفته بودند در هتل المپیک ریکاوری کنند و دیگر بازیکنان در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی به تمرین بپردازند که در نهایت باز هم هماهنگ نکردن زمین تمرین برای استقلالی‌ها دردسر ساز شد و آبی‌ها محل تمرین را ترک کردند.

مسئولان از هماهنگی تمرین بازیکنان استقلال در سالن وزنه هتل المپیک اظهار بی اطلاعی کردند تا جایی که بازیکنان استقلال هم با حضور در خودرو‌های خود محل را ترک کردند تا این اتفاق برای دومین بار طی روز‌های اخیر برای آن‌ها رقم خورد.

استقلالی‌هایی که در بازی دیروز به میدان رفتند نتوانستند با حضور در سالن وزنه به ریکاوری بپردازند و در این میان بازیکنانی که برابر تراکتورسازی به میدان نرفتند در زمین شماره ۲ آزادی به تمرین پرداختند.

البته مدیران باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با زمین نفت تهرانسر و صنایع دفاع مذاکراتی را داشتند تا با در اختیار گرفتن یکی از زمین‌ها مشکل بازیکنان خود را حل کنند.

 در همین رابطه باشگاه استقلال بیانیه ای را صادر کرد که به شرح زیر است:

دلیل برگزار نشدن تمرین ریکاوری استقلال، برخی مسائل مربوط به نامه‌نگاری‌های اداری و تعطیلی روز‌های پنجشنبه و جمعه بود که باعث شد در تمرین ریکاوری بازیکنان ناهماهنگی ایجاد شود که این مساله برطرف شد.


بیشتر بخوانید:

زمانی: مصوبات استقلال در جلسه هیئت مدیره بدون حضور من غیر قانونی است

منزوی: گذشت آن زمانی که هیئت مدیره در همه مسائل دخالت می کرد/ مسائل اجرایی به مدیر عامل مربوط است/نمی گذارم روی اعصاب هواداران استقلال راه بروند

بررسی پرونده انتقال شجاعیان با حضور نمایندگان ۲ باشگاه استقلال و ماشین سازی


انتهای پیام/

شاگردان شفر در آزادی تمرین کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.