نوریان در موافقت با کلیات بودجه ۹۸:

رد کردن لایحه بودجه ۹۸ سیگنال منفی به جامعه است

نماینده سنندج گفت: دولت تلاش کرده  است تا لایحه بودجه ۹۸ باتوجه به شرایط کشور در حد مقدور تدوین شود.

اردشیر نوریان نماینده سنندجبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اردشیر نوریان نماینده سنندج جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۲۷ بهمن) مجلس و در موافقت با کلیات بودجه ۹۸، گفت: دوستانی که با لایحه بودجه سال ۹۸ مخالفت می‌کنند، بگویند دقیقا چه کاری می‌خواهند با آن انجام دهند که امکانش وجود ندارد؟

وی افزود: اکنون دشمنان برای ناکارآمد کردن کشور و نظام تلاش می‌کنند، لذا باید با لایحه بودجه سال ۹۸ که به صورت کاملا بالانس تنظیم شده موافقت کنیم.

نوریان ادامه داد: اکنون کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و خون اقتصاد کشور در حال ریخته شدن است، لذا رد کردن لایحه بودجه سال ۹۸ تنها سیگنال منفی در کشور ایجاد می‌کند.

نماینده مردم سنندج افزود: در فصل ۱ و ۶ بودجه سال ۹۸ که به مبحث بودجه اختصاص یافته می‌بینیم که ۷۵ درصد بودجه شامل آن می‌شود، لذا چطور می‌خواهیم از این مبلغ کم کنیم.

وی بیان کرد: در بودجه سال ۹۸ به معیشت مردم و تأمین ارز کالا‌های اساسی توجه ویژه‌ای شده و ۱۴ هزار میلیارد تومان نیز به آن تخصیص یافته و دولت و مجلس توانسته‌اند اوضاع را تحت کنترل خود بگیرند.

نوریان گفت: در بودجه سال ۹۸ توجه خاصی به جوانان، اقشار آسیب‌پذیر، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، نوسازی مدارس شده و نگاه واقع‌بینانه‌ای به امر اشتغال وجود دارد.

نماینده مردم شهر تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند بودجه کشور رد شود، دقیقا چه هدفی دارند؟ ما نباید با مردم شعاری رفتار کرده و به گفتار درمانی بسنده کنیم، لذا باید با تصویب بودجه در جزئیات آن اصلاحات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار