شکرریز: کمیته تعیین وضعیت، شرایط بازگشت شجاعیان به ماشین سازی را مشخص می‌کند

وکیل حقوقی فوتبال کشورمان گفت: شرایط بازگشت داریوش شجاعیان به تیم ماشین سازی را کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مشخص می‌کند.

آرش شکرریز وکیل حقوقی فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرونده داریوش شجاعیان بازیکن استقلال تهران اظهار کرد: در قرارداد داریوش شجاعیان قید شده است که چنانچه یکی از چک‌های انتقالش به باشگاه استقلال برگشت بخورد او باید به باشگاه سابقش ماشین سازی تبریز بازگردد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات در ۲ مقطع زمانی نیم فصل و پایان فصل است بنابراین در شرایط فعلی هر کدام از چک‌های انتقال شجاعیان به استقلال برگشت بخورد این بازیکن باید به باشگاه ماشین سازی انتقال داده شود. البته شرایط بازگشت شجاعیان به تیم سابقش را کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مشخص می‌کند.

شکرریز بیان کرد: در حال حاضر شرط بازگشت شجاعیان به ماشین سازی محقق شده است و او باید به تیم سابقش باز گردد.

کارشناس حقوقی فوتبال درباره اینکه نقل و انتقالات به پایان رسیده و آیا بازگشت شجاعیان به تیم ماشین سازی امکان پذیر است، گفت: اگر انتقال شجاعیان به استقلال قرضی باشد باید این بازیکن به تیم ماشین سازی باز گردد، اما در صورتی که انتقال مشروط باشد باید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تصمیم گیری کند.

شجاعیان بازیکن غیرمجاز نیست

او درباره اینکه تیم‌ها می‌توانند به علت بازی کردن شجاعیان از باشگاه استقلال شکایت کنند، گفت: در حال حاضر شجاعیان بازیکن غیرمجاز نیست. هر زمانی که کمیته تعیین وضعیت رای صادر کند چنانچه بعد از بررسی این کمیته مشخص شود که فسخ قرارداد باید صورت بگیرد این بازیکن غیرمجاز شناخته می‌شود.

وکیل بین المللی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات به پایان رسیده است اگر کمیته تعیین وضعیت رای به نفع ماشین سازی بدهد در آن صورت این بازیکن نمی‌تواند تا پایان فصل بازی کند.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: برای تداوم روند خوبمان باید سپیدرود رشت را شکست بدهیم/ توجهی به مسائل حاشیه‌ای نمی‌کنیم

نورشرق: پرونده شجاعیان در نوبت رسیدگی است

محمودزاده:تعیین وضعیت رای بدهد، مانع بازی شجاعیان می شویم


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.