فعالیت ۴۷ هیات رسیدگی به تخلفات اداری در وزارت جهاد کشاورزی

کارشناس دفتر رسیدگی به تخلفات اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر ۴۷ هیات رسیدگی به تخلفات اداری با ۲۳۰ عضو اصلی و علی البدل در این وزارت فعالیت دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدی کارشناس دفتر رسیدگی به تخلفات اداری وزارت جهاد کشاورزی در دوره آموزشی آشنایی با دوره‌های تخلفات اداری در قزوین گفت: در حال حاضر ۴۷ هیات با ۲۳۰ عضو اصلی و علی البدل در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد که از این تعداد ۴۵ هیات بدوی و دو هیات تجدید نظر هستند.

محمدی افزود: این دفتر با کمال دقت تمام تلاش خود در نظر گرفته است تا با آشنایی با اصول و قوانین هیات‌ها و همچنین مسایل شرعی به تخلفات رسیدگی کنند.

محمدی تصریح کرد: تت‌ها مرجع رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت، هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری هستند.

وی یاد آور شد: کار هیات‌های اداری شبه قضایی است که خارج از قوه قضاییه تشکیل شده است و به لحاظ کارکرد تفاوتی با قضایی ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان هم در این جلسه گفت: عوامل مختلفی در سالم‌سازی محیط سازمانی تاثیر گذار است که یکی از مهمترین آن‌ها توجه به توسعه منابع انسانی است.

جعفر صادقی با بیان اینکه با بالا رفتن آگاهی به قوانین، میزان تخلف در سازمان پایین‌تر می‌آید گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان سازمان می‌تواند نقش بسزایی در کاهش تخلفات داشته باشد.

انتهای پیام/ک

دوره آموزشی آشنایی با دوره‌های تخلفات اداری در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.