احدی: نفرات اصلی تیم ملی بوکس پس از جام مکران معرفی می‌شود

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: نفرات ثابت و اصلی تیم ملی پس از پایان بازی‌های جام بین المللی مکران مشخص می‌شود.

احدی: نفرات اصلی تیم ملی بوکس پس از جام مکران مشخص می شود

اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ۲ روز پس از مسابقات مجارستان اردو‌های تیم ملی آغاز شد و حدود یک هفته تا جام بین المللی مکران باقی مانده است. بازیکنان ملی پوش از آمادگی نسبی برخوردار هستند و با شرایط نسبتا خوبی در این رقابت شرکت می‌کنند. در این تورنمنت تیم‌های خارجی خوبی حضور دارند و ما شاهد بازی‌های با کیفیتی خواهیم بود. تیم‌هایی از کشور‌های قزاقستان، هند، مجارستان، عراق، سوریه و پاکستان در این تورنمنت حضور دارند. کشور ما در قالب ۳ تیم بزرگسالان، امید و ترکیبی از امید و بزرگسالان و تعدادی از بازیکنان سیستان و بلوچستان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

او افزود: در جام بین المللی مکران نفرات اصلی تیم ملی بوکس مشخص می‌شوند و در ادامه‌ی اردو‌های تیم ملی برای آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت. تیم بزرگسالان با نام چابهار روزگذشته «جمعه» به محل مسابقات اعزام شده است و ۲تیم دیگر فردا ساعت ۱۲ اعزام می‌شوند.

احدی درباره تغییر وزن امید احمدی صفا عنوان کرد: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا امید احمدی در وزن بالاتر مبارزه می‌کند. برای قهرمانی آسیا ما شاید وزن ۵۲ کیلوگرم را حذف کنیم، چون نماینده خوبی در این وزن نداریم و احمدی صفا در مسابقات مجارستانن نیز نشان داد که هنوز در وزن ۵۲ کیلوگرم جا نیافتاده است. این بازیکن اگر توانست تا شروع مسابقات خود را به وزن ۴۹ کیلوگرم برساند می‌تواند در این وزن مسابقه دهد. وزن ۴۹ کیلوگرم از المپیک حذف شده است، اما در قهرمانی آسیا این وزن وجود دارد.

او اظهار کرد: کشور ما میزبان جام بین المللی مکران است و ملی پوشان کشورمان منتظر این رقابت بودند و مطمئن باشید بهترین عملکرد را از خودشان ارائه می‌دهند. مسابقات مجارستان و جام مکران بازی‌های تدارکاتی محسوب می‌شود. در مجارستان بیشتر هدف این بود که بازیکنان حضور پیدا کند تا نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کنیم و ما پیش بینی کسب مدال و مقام برای این رقابت را نداشتیم.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان درباره مسابقات مجارستان گفت: متاسفانه به خاطر صادر نشدن روادید ما یک روز دیرتر به مسابقات اعزام شدیم و به وزن کشی نرسیدیم. ۴ بوکسور ما در همان روز اول مبارزه کردند که به دلیل خستگی نتوانستند تمام توان خود را به نمایش بگذارند، اما با این حال از عملکردشان رضایت داشتیم. سایر بازیکنان از روز‌های دوم روی رینگ رفتند عملکرد بهتری از خود ارائه دادند.


بیشتر بخوانید:

پایان مرحله دوم انتخابی تیم ملی نوجوانان بوکس

مسابقات جهانی ایران (جام مکران) در ماه فوریه برگزار خواهد شد

مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس جوانان از فردا آغاز می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از بوکس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار