پرداخت هزینه درمانی و بهداشتی مددجویان دودانگه ساری

رئیس کمیته امداد دودانگه گفت: ۱۱۳ میلیون تومان هزینه درمانی و بهداشتی از ابتدای امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این منطقه پرداخت شد.

مهدی دامادی رئیس کمیته امداد دودانگه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۱۱۳ میلیون تومان هزینه درمانی و بهداشتی از ابتدای امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این منطقه پرداخت شد.

وی بابیان اینکه این نهاد به‌سلامت و تأمین آینده مددجویان توجه دارد، افزود: ۸۷۶نفر از مددجویان این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

دامادی گفت: خدمات ارائه‌شده شامل توزیع بسته‌های بهداشتی، تأمین لوازم و ملزومات درمانی ازجمله تخت، ویلچر و پرداخت کمک‌هزینه درمانی بوده است.

رئیس کمیته امداد دودانگه بابیان اینکه ۳۳ بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر در این منطقه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: به این افراد خدماتی مانند کمک‌هزینه درمانی و بسته‌های بهداشتی کمک‌هزینه نگهداری و پرستاری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰درصد از مددجویان دودانگه را سالمندان و زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، گفت: خدماتی مانند، پرداخت کمک‌معیشت، خدمات آموزشی، اهدا سبد بهداشتی، پرداخت وام کارگشایی و به مددجویان ارائه می‌شود.

دامادی افزود: هزار و ۵۸۷ نفر در دودانگه  تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

هزینه درمانی و بهداشتی ۱۱۳ میلیون تومانی برای مددجویان دودانگه ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.