رئیس هیئت تنیس روی میز قم عنوان کرد؛

درخشش پینگ پنگ بازان قمی در رقابت های تنیس روی میز اهواز

عموییان گفت:درخشش نمایندگان استان قم در رقابت‌های اهواز سبب شده قم درجدول اصلی رقابت‌ها در رده جوانان۴نماینده ودر رده نوجوانان۵ نماینده داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت:مسابقات تور تنیس روی میز جوانان و نوجوانان پسر کشور در اهواز در حال برگزاری است و درخشش نمایندگان خوش آتیه استان قم در این رقابت‌ها سبب شده قم در جدول اصلی این رقابت‌ها در رده جوانان ۴ نماینده و در رده نوجوانان ۵ نماینده داشته باشد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در مرحله مقدماتی، روز جمعه به کار خود پایان داد و از امروز شنبه، مسابقات وارد جدول حذفی و با حضور همه قهرمانان درجه یک تنیس روی میز پایه ایران می‌شود و پینگ پنگ بازان استان قم برابر حریفان به میدان می‌روند.

عموییان  تصریح کرد: در جدول اصلی نوجوانان نیز سید محسن سجادی از قم و نیما وجدانی رنجبر از همدان دیدار می‌کنند، سید علی سجادیان با برنده دیدار کهگیلویه و آذربایجان شرقی مسابقه می‌دهد، پرهام حکانی از قم با پارسا نوروزی از مازندران مسابقه خواهد داد، محمد محمدی از قم به مصاف یاشار بیگی از اروند می‌رود و معین منتظری از قم با عرشیا بیاتی از همدان مصاف می‌دهد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم بیان کرد: امروز در جدول اصلی جوانان سید علی سجادیان از قم با رضا گنجی از تهران دیدار می‌کند،پویا وفایی از قم با سامان ذلکی‌نژاد از خوزستان روبرو می‌شود، معین منتظری از قم به مصاف امین کردانی مقدم از خوزستان می‌رود و امیر حسین فغانی از قم با حسین ده بالایی از البرز مسابقه خواهد داد.

وی با اشاره به حضور تیم دختران قم در مرحله پایانی تور تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر کشور در بوشهر عنوان کرد: موفق‌ترین چهره قم در این مسابقات ساره احمدی بود که تا مرحله یک هشتم نهایی رده نوجوانان پیش آمد و در این مرحله به ورزشکاری باخت که در نهایت قهرمان شد و از این نظر قرعه خوبی برای وی حادث نشد.

انتهای پیام/ح

راه یابی پینگ پنگ بازان قمی به جدول اصلی تور ملی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار