بازیگر نقش هیتلر در گذشت

برونو گانتس بازیگر فیلم «سقوط» و نقش هیتلر در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

به گزارش خبرنگار  حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، برونو گانتس، بازیگر سوئیسی که بیشتر با فیلم‌هایی در زبان آلمانی مثل «آسمان برلین» و ایفای نقش آدولف هیتلر در فیلم نامزد شده اسکار به نام «سقوط» شناخته شده بود در سن ۷۷ سالگی در گذشت. طبق اعلام یکی ازنزدیکان او دلیل مرگ وی ابتلا بودن به بیماری ریه بوده است.

وی به دلیل بازی در «سقوط» بسیار مورد تمجید قرار گرفته بود و در سال ۲۰۰۵ در مصاحبه‌ای با مجله گاردین گفته بود برای این نقش، کتاب‌های تاریخی خوانده و حتی نوار‌های امنیتی و سخنرانی‌های هیتلر را نیز گوش داده است تا برای این نقش آماده شود.

بازی در این فیلم باعث شد راه این بازیگر برای فعالیت در هالیوود هموار شود و پس از آن چندین نقش کوتاه در فیلم‌های اکشن بازی کند که از جمله آن‌ها می توان به فیلم «ناشناخته» ساخته لیام نیسون اشاره کرد.

فیلم «سقوط»که در سال ۲۰۰۵ نامزد بهترین فیلم خارجی زبان بود اقتباسی از کتاب‌های پناهگاه هیتلر و آخرین ساعت است و بیش از ۹۳ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشت.مجله انگلیسی امپایر این فیلم را جزو صد فیلم برتر تاریخ سینمای جهان قرار داد.

انتهای پیام/

برونوگانتس بازیگر نقش هیتلر درگذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار