قنبرپور مدیر مجموعه شهید کاظمی شد/ خلیلی روی نیمکت پرسپولیس مقابل پدیده

مدیر سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس طی حکمی محسن خلیلی را به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب و او را جایگزین مصطفی قنبرپور کرد. همچنین قنبرپور که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی فوتبال پایه را دارد، به عنوان مشاور عرب و مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی انتخاب شد.

محسن خلیلی نیز که به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد، می‌تواند در دیدار مقابل پدیده در چارچوب رقابت‌های جام حذفی روی نیمکت تیمش حضور یابد و مشکلی در این زمینه ندارد. پرسپولیسی‌ها با سازمان لیگ فوتبال در ارتباط هستند تا هرچه زودتر کارت او را دریافت کنند.

قنبرپور پیش از حضور در مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس، مدیر آکادمی باشگاه بود و اکنون نیز در ۲ پست مشاور ایرج عرب و مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی فعالیت می‌کند.

سرخپوشان امیدوار هستند تا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پدیده مشهد به پیروزی برسند تا روند پیروزی شان را در جام حذفی ادامه داشته باشد.

پس از پایان هفته هجدهم لیگ برتر (به غیر از دیدار سایپا و ذوب آهن به دلیل حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹) سپاهان اصفهان با ۳۸ امتیاز در صدر جدول است و پرسپولیس تهران ۳۷، پدیده شهر خودرو ۳۵، تراکتورسازی تبریز ۳۳ و استقلال تهران ۲۸ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


بیشتر بخوانید:

محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شد

زمان نشست خبری پرسپولیس و پدیده اعلام شد

غایبان پرسپولیس مقابل پدیده مشهد مشخص شدند

کاپیتان پرسپولیس به دیدار مقابل پدیده می‌رسد/ مصدومیت ربیع خواه برطرف شد


انتهای پیام/

قنبرپور در پرسپولیس پست جدید گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار