تشکیل پرونده برای ۲۱۶ راننده متخلف در بخش مسافر و کالا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : برای ۲۱۶ راننده متخلف در بخش مسافر و کالا پرونده تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد پرونده‌های تشکیل شده در بخش حقوقی مربوط به سازمان راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه طی سال جاری را ۵۲ پرونده اعلام کرد و گفت : در کمیسیون ماده ۱۲ با موضوع رسیدگی به تخلفات شرکت‌های بخش کالا و مسافر، ۲۹ جلسه دربخش کالا و ۱۴ جلسه در بخش مسافر تشکیل شده است.

وی گفت : ۱۱۴ راننده در بخش کالا و ۴۰ راننده در بخش مسافر دعوت به حضور در جلسات شدند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: در کمیسیون ماده ۱۱ با موضوع رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش کالا و مسافر نیز ۱۰ جلسه در بخش کالا و ۸ جلسه در بخش مسافر تشکیل و ۲۱۶ پرونده تشکیل شد.

وی عنوان کرد: در تقاطع غیر همسطح گیلانغرب سازمان راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه اقدام به تملک اراضی ۱۳ مالک کرده که اخذ سند ۹ مالک انجام و مابقی در دست اقدام است.

به گفته کرمی، در حوزه تخریب نیز از این نظر که امورات مربوطه از طریق ادارات شهرستان و اداره ایمنی و حریم به اداره حقوقی ارسال می‌شود در تمام شهرستان‌ها نسبت به اخذ دستور یک ساله جهت انجام رفع تجاوزات به حریم اقدام می‌شود به صورتی که نیاز به حضور اداره حقوقی نباشد.

وی بیان کرد: در شهرستان کرمانشاه نیز با توجه به دستور دادستان و آمار تخریب‌های انجام شده بیش از ۴۰ مورد دستور تخریب اخذ شده که۳۰ مورد آن انجام و مابقی در دست اقدام است .

 

 

انتهای پیام/د

رسیدگی به تخلفات شرکت‌های بخش کالا و مسافر

 

برچسب ها: حمل و نقل ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.