قطبی: هیچ مشکلی با مرزبان ندارم / بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار هستند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیچ مشکلی با علیرضا مرزبان ندارم، بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و امیدوارم در بازی فردا پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: هوادارن خوزستانی و تیم فولاد از بازی اول من در ورزشگاه غدیر استقبال خوبی کردند و ما توانستیم با کمک آن ها یک پیروزی خوب را مقابل پرسپولیس کسب کنیم.

او در ادامه افزود: ما در این هفته تمرین بسیار خوبی را برگزار کردیم، توانسته ایم نقاط ضعف خود را بر طرف سازیم و من برای دیدار های بعدی بسیار هیجان دارم. با کمک همه‌ی مسئولان در تلاش هستیم تا هر چه سریع تر در فولاد آره نا بازی های خودمان را برگزار کنیم، امروز در آنجا تمرین کردیم و خیلی دوست داریم در این استادیوم زیبا در کنار هوادارانمان بازی های لیگ را انجام دهیم.

قطبی در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: هر بازی در این نیم فصل برای ما حکم یک فینال را دارد و برای اینکه بتوانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم نیاز داریم که هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بازیکنان فولاد از انگیزه خوبی برخوردار هستند ما با برد در بازی فردا می توانیم فاصله خود را با تیم سوم جدول به ۱۰ امتیاز برسانیم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

سرمربی فولاد در خصوص تقابل با علیرضا مرزبان بیان کرد: من مشکلی با هیچکس ندارم و تمرکزم را فقط برای تیمم می گذارم. مرزبان زمانی که دستیار من در پرسپولیس بود کار بدنسازی بازیکنان را بر عهده داشت و با تفکر فوتبالی او آشنایی زیادی ندارم.

او ادامه داد: بازیکنانمام به این باور رسیده اند که با همدلی می توانند به جایگاه بالاتری برسند. تمرینات ما به گونه ای است که سعی کردیم به بازیکنانمان اعتماد به نفس بدهیم و همه به خودباوری خوبی رسیده اند، از بازیکنان در پست های خودشان استفاده می کنیم و خدا را شکر توانسته اند عملکرد خوبی را تا این جای کار داشته باشند. سعی کردیم چربی بدن بازیکنان را کمتر کنیم تا آن ها در زمین بازی تحرک بیشتری داشته باشند این کار نتها برای فولاد بلکه برای فوتبال و لیگ ایران خوب است.

قطبی در پایان تصریح کرد: قبل از اینکه یک بازیکن فوتبالیست باشد، باید یک انسان خوب باشد. امیدوارم در بازی فردا همگی ما چه هواداران و چه مربیان ۲ تیم کاری یک فوتبال زیبا را شاهد باشند.


بیشتر بخوانید:

دستيار جديد قطبی مشخص شد

شیرزادی از فولادخوزستان جدا شد

مدافع سابق سرخپوشان دستیار قطبی می‌شود!


انتهای پیام/

اظهارات قطبی پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار