معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مهمترین رویکرد استان کمک به تولیدکننده است

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: مهمترین رویکرد و هدف استان کمک به تولیدکننده و کارآفرینان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مهمترین رویکرد و هدف در استان کمک به تولیدکننده و کارآفرینان است، اما باید در کنار این حمایت کاری کنیم تا قانون هم اجرا شود.

حبیبی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی هم ملزم به تامین هزینه‌های دریافتی از مشترکین هستند و باید تولیدکنندگان خود را ملزم بدانند تا بدهی خود را به دولت پرداخت کنند تا خدمات رسانی دچار وقفه نشود.

وی اضافه کرد: برخی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران نسبت به تعهدات خود به دستگاه‌های اجرایی استان بدقولی کرده اند و کار‌ها به تعویق افتاده است که انتظار داریم همکاری‌ها دوسویه و همه جانبه باشد تا کار‌ها تسهیل شود.

حبیبی اظهارداشت: درباره محاسبه تعرفه‌های گاز برای نیروگاه‌های مقیاس کوچک نامه‌ای از سوی استاندار تنظیم و به تهران ارسال شده است که منتظر تصمیم نهایی آن هستیم تا مشکل برخی سرمایه گذاران حل شود، اما تا آن زمان باید بر اساس قانون عمل کنیم تا کار‌ها مختل نشود.

وی گفت: درباره یکی از سرمایه گذاران ساخت هتل ۴ ستاره بدقولی‌هایی از سوی متقاضی صورت گرفته است که انتظار داریم حمایت‌های دولت زیر سوال نرود و کار‌ها در بخش گردشگری نیز شتاب گیرد.

حبیبی اضافه کرد: از شرکت گاز انتظار داریم برای قطع خدمات واحد‌های فولادی تا پایان سال دست نگهدارد و نگذارد تولید در این واحد‌ها دچار وقفه شود لذا تا پایان اسفند ماه گاز هیچ کارخانه فولاد قطع نخواهد شد.

انتهای پیام/ک

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.