برد قاطع نماینده هندبال خراسان جنوبی در مرحله دسته یک کشور

رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت:تیم هندبال شرکت زغال سنگ طبس با برد مقابل حریفان کشوری کار خود را آغاز کرد.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: تیم هندبال شرکت زغال سنگ طبس نماینده استان در مرحله نهایی لیگ یک مسابقات هندبال کشور که عصر روز گذشته برگزار شد، به مصاف تیم ماهشهر رفت و با نتیجه قاطع ۳۳ بر ۳۰ از سد حریف خوزستانی خود گذشت.

وی افزود:در این دوره از رقابت ها که از روز گذشته به مدت سه روز به میزبانی یزد در حال برگزاری است، نماینده استان عصر امروز از ساعت ۱۴ به مصاف تیم پیشگامان یزد رفت و دوشنبه نیز به مصاف تیم کردستان می رود.

قدیمی گفت: دو تیم برتر این دوره از رقابت ها به مرحله بعدی مسابقات هندبال کشور خواهند رفت .

رضایی رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی نیز گفت:رقابت های کونگ فو قهرمانی استان در ۴ رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان با حضور ۱۴۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان قائنات برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی نونهالان تیم های بیرجند، قاین الف و بشرویه و در رده سنی نوجوانان تیم های بشرویه، قاین الف و قاین ب به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

رضایی گفت: در رده سنی جوانان نیز تیم های بشرویه، نیم بلوک و بیرجند و در رده سنی بزرگسالان تیم های قاین الف، بشرویه و بیرجند به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ

پایان رقابت های کونگ فو قهرمانی استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.