نمایش دستاورد‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی در ساوه

نمایشگاه دستاورد‌های تولیدی محصولات مجریان طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ساوه گشایش یافت.

نمایش دستاورد‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی در ساوهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نمایشگاه دستاورد‌های تولیدی محصولات مددجویان و مجریان طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه در مرکز کارآفرینی کوثر واقع در شهرک فجر با حضور جمعی از مسئولان و کارآفرینان گشایش یافت.

عباس محمدی هزاوه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه در آئین افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:این نمایشگاه از ۲۷ بهمن ماه کار خود را آغاز و تا دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت و کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف تا ۳۰ درصد به مردم عرضه می‌شود.

محمدی با بیان اینکه به دلیل عرضه مستقیم، کالا در این نمایشگاه با قیمت مناسب عرضه می‌شود افزود: مددجویان و مجریان طرح‌های اجرایی که با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برای آن‌ها شغل ایجاد شده است اقدام به عرضه محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت این نمایشگاه در قالب ۱۶ غرفه دایر شده گفت: در این نمایشگاه انواع پوشاک، مواد غذایی، پخت نان و کلوچه، خیاطی زنانه و مردانه، عروسک سازی، تولید عسل، عرضه خشکبار شب عید و ... به مردم عرضه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۸۳ فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده و برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام / ج

آغاز به کار نمایشگاه دستاورد‌های تولیدی محصولات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.