معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام خبر داد؛

صرف ۳۲میلیارد تومان بودجه برای طرح‌های عمران شهری در ایلام

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت:از مجموع ۸۲میلیارد تومان بودجه شهرداری ایلام در سال ۹۷، ۳۲ میلیارد تومان صرف طرح‌های عمران شهری شده است.

صرف ۳۲میلیارد تومان بودجه برای طرح‌های عمران شهری در ایلامسروری معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: امسال در بخش عمرانی استان، فعالیت‌های بسیاری از جمله احداث ۳۲ پارک محله‌ای، احداث جاده سلامت، آب نمای بام ایلام، پیاده راه خیابان طالقانی، احداث ۷ سیل بند و تکمیل ورودی فرودگاه ایلام به طول ۱۷۰۰ متر مربع انجام شده است.

وی ادامه داد:احداث زیرگذر میدان کشوری از جمله طرح‌های عمرانی خواهد بود که در سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت و تا کنون ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

سروری افزود: در سال ۹۶بودجه کلی شهرداری استان ۶۰ میلیارد تومان بوده که ۲۴ میلیارد تومان از آن صرف طرح‌های عمرانی شده بود که با توجه به آمار امسال شاهد افزایش اعتبارات در بخش عمرانی بوده ایم.

گفتنی است این اعتبارات در سایه پیگیری ها، ارتباطات و رایزنی‌های مداوم استاندار و مجموعه مدیران دستگاه‌های دولتی اخذ شده است.

انتهای پیام/ د

اختصاص اعتبار به طرح های عمرانی ایلام

برچسب ها: تسهیلات ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.