جانشین پلیس راه استان گیلان:

وقوع ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح / لغزنده بودن محور‌های جلگه‌ای و کوهستانی

جانشین پلیس راه گیلان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۱۵ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی افزود: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن حق تقدم از علت وقوع این تصادف‌ها در شبانه روز گذشته بوده است.

جانشین پلیس راه استان گیلان، به بارش باران در استان اشاره کرد و گفت: محور‌های جلگه‌ای و کوهستانی استان بر اثر بارش باران لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری  تردد کنند.

سرهنگ جابر صفاری، از رانندگانی که قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان را دارند خواست به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

وی، با اشاره به اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

جانشین پلیس راه استان گیلان افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در جاده‌های استان، درحال حاضر ترافیک عادی است و رانندگان می‌توانند باید پرهیز از رفتار‌های پرخطر از جمله سبقت و سرعت غیر مجاز در جاده‌ها از هرگونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

سرهنگ جابر صفاری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

در شبانه روز گذشته ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده های گیلان رخ داد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.