برگزاری همایش طرح تکالیف مهارت محور

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری همایش طرح تکالیف مهارت محور با شرکت ۴۱۰ آموزگار پایه‌های اول تا سوم ابتدایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: یادگیری فرآیندی پیچیده و امری مهم است که از طروق گوناگون و در تمامی محیط‌ها و موقعیت‌ها رخ می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانش انسان حاصل تعامل وی با جهان طبیعی و محیط اجتماعی و فرهنگی است، افزود: در عصر حاضر با توجه به گستردگی علم، دانش نیاز دارد تا دریابد چگونه به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد.

عبدی پور نقش معلم را در هدایت دانش آموزان کلیدی دانست و عنوان کرد: لازم است معلم نه تنها دانش اساسی را در کلاس درس مورد تاکید قرار داده و آن را اندازه گیری کند، بلکه باید توانایی تفکر انتقادی، تحلیلی، حل مسئله و توانایی نظارت برعملکرد شخصی و مشارکت گروهی و مهارت ارتباطی را ارزیابی کند و بازخورد لازم را به فراگیران ارائه دهد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان استقبال آموزگاران ابتدایی از همایش‌های علمی و تربیتی را بی نظیر خواند و بیان داشت: همایش "طرح تکالیف مهارت محور" با شرکت ۴۱۰ آموزگار پایه‌های اول تا سوم ابتدایی بهبهان برگزار شد.

وی عنوان کرد: آشنایی معلمان با روش‌های ارتقاء و تقویت مهارت‌های زندگی در زمینه‌های مختلف در طول برنامه درسی، ایجاد زمینه استمرار یادگیری در کلاس درس و خارج آن و کمک به افزایش یادگیری در کلاس درس از اهداف برگزاری این طرح و همایش است و طی این طرح تکالیف خلاقیتی و ابتکاری جایگزین مشق‌های سنتی شب می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.