پیشنهاد ستاره سابق پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی

مهرداد میناوند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین پُست اینستاگرامی خود راهکار‌های قهرمانی سرخ‌ها در جام حذفی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد میناوند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین پُست اینستاگرامی خود مدعی شد تهیه بلیت باید برای تماشاگران با سهولت انجام شود. بیشتر منظور او بحث مالی قضیه است و میناوند مدعی است تماشاگران باید در این ۳ گام باقی مانده تا قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی تیم را همراهی کنند.

پیشنهاد ستاره سابق پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی

متن پُست منتشره میناوند به شرح زیر است:

"یک درخواست ویژه از باشگاه پرسپولیس.

یک/سه گام مانده تا فتح جام حذفی. نباید هیچ چیز را به، اما و اگر سپرد و بعد‌ها حسرتش را خورد. می‌بینید که زمین و زمان از این ابهت و اقتدار به لرزه درآمده اند و علاوه بر جوسازی و اتهام پوچ به بازی‌های کثیف و ناجوانمردانه روی آورده اند تا بلکه بتوانند مانع از هت تریک قهرمانی سرخ‌ها شوند.
دو/علاوه بر این اتهام زنی‌ها و عدم برخورد قاطع فدراسیون و ناداوری‌های عیان بویژه در دو بازی اخیر، فقط کم مانده بود برق رختکن قطع کنند و جلوی اتوبوس تیمی را بگیرند و مدام حرف از لغو بازی بزنند و تیم را به جای رختکن به نیمکت بفرستند و بعد بگویند؛ کی بود کی بود من نبودم! این مدلی را ندیده بودیم که به برکت مدیریت فتاحی رییس کمیته برگزاری مسابقات و دیگران دیدیم.
سه/؛ خلاصه کنم و بروم سر اصل مطلب؛ آقای عرب، چند باری تلفنی از شما درخواست کردم و امیدوارم به این موضوع اهمیت بیشتر دهید. برای بازی‌های مهم و سرنوشت ساز، چون بازی با پدیده در جام حذفی لازم است که شرایطی فراهم شود که همه هوادارانی که تمایل به حمایت از تیم در آزادی رادارند امکان آن را داشته باشند بتوانند به استادیوم بیایند. با نیم بها کردن بلیط، رایگان کردن برخی جایگاه‌ها یا گذاشتن جشنواره و این جور چیزها. این اتفاق خیلی می‌تواند در نتیجه گرفتن موثر باشد، برای کاهش قیمت بلیط این بازی هر کاری از دست تان بر می‌آید دریغ نکنید؛ هوادار پرسپولیس هر چه بیشتر باشند پشت حریفان می‌لرزد و دل تیم قرص می‌شود."


بیشتر بخوانید:

زمان نشست خبری پرسپولیس و پدیده اعلام شد

غایبان پرسپولیس مقابل پدیده مشهد مشخص شدند

کاپیتان پرسپولیس به دیدار مقابل پدیده می‌رسد/ مصدومیت ربیع خواه برطرف شد


انتهای پیام/

راه قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار