۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد کشف شد سرهنگ محمد رضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: ماموران در بازرسی از یک دستگاه نفتکش ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف که ارزش تقریبی آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: ماموران هنگام گشت زنی به یک دستگاه نفتکش که از مرکز کشور عازم زاهدان بود مشکوک شده و به همین منظور خودرو را برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران انتظامی استان یزد تردد خودرو‌های نفتکش در محور‌های مواصلاتی را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ  مزیدی ادامه داد:  محور‌های مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان‌های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه‌های این استان مورد سو استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

دستگیری یک قاچاقچی سوخت در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار