پدیده شهر خودرو-پرسپولیس؛

گل محمدی و برانکو به دنبال «میانبر آسیایی»

تیم‌های فوتبال پدیده شهر خودرو و پرسپولیس امروز در رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

گل محمدی و برانکو به دنبال «میانبر آسیایی»به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و پدیده شهر خودرو قرار است در چارچوب رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر بروند.

پدیده شهر خودرو و پرسپولیس تاکنون دوبار در قالب رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در این فصل از رقابت‌ها به مصاف هم رفته‌اند که در هر دو دیدار چه در مشهد و چه در تهران این پرسپولیس بوده که با نتایج یک بر صفر و دو بر صفر به برتری رسیده است و از لحاظ روحی برای این دیدار شرایط بهتری دارد.

از سوی دیگر پدیده شهر خودرو در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در بهترین فرم خود به سر می‌برد و اینک نیز در رده سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و قطعا حریف آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود و می‌تواند در این دیدار نیز دردسر‌های زیادی را برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ ایجاد کند.

پدیده شهر خودرو قطعا مصاف سختی را در تهران با پرسپولیس خواهد داشت، اما از سوی دیگر شاگردان گل محمدی می‌دانند که می‌توانند با برتری در این دیدار گامی دیگر در مسیر رویای بزرگ پدیده شهر خودرو برای آسیایی شدن بردارند و شاید در این صورت رقابت‌های لیگ برتر را نیز در ادامه با استرس کمتری دنبال کنند.

بازی پرسپولیس و پدیده شهر خودرو برای هر دو تیم سخت و سنگین است؛ بازیکنان جدید که به پرسپولیس آمده‌اند هنوز با یکدیگر هماهنگ نشده‌اند و خودشان را پیدا نکرده‌اند. شاید اگر بخواهیم روی کاغذ محاسبه کنیم شانس پرسپولیس برای شکست دادن پدیده هم با توجه به سابقه دو دیدار قبلی این دو تیم و هم با توجه به میزبانی پرسپولیس، بیشتر باشد، اما فراموش نکنیم در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

پدیده شهر خودرو نسبت به پرسپولیس تا اینجای کار در رقابت‌های جام حذفی مسیر سخت‌تری را پشت سر گذاشته است و در صورت برتری برابر پرسپولیس برای رسیدن به فینال باید به مصاف سپاهان برود که آن هم دیدار سختی است، اما قطعا هیچ از یک دو تیم تا لحظه آخر دیدار فردا دست از تلاش برنخواهند داشت، زیرا می‌دانند جام حذفی همواره مسیر آسانتری برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مصاف دو تیم پدیده شهر خودرو و پرسپولیس در جام حذفی

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.