برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان ملایریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی رضائی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر بیان کرد: مسابقات تیراندازی ویژه بانوان به همت هیأت تیراندازی و همکاری اداره ورزش و جوانان در سالن تیراندازی کانون بسیج برگزار شد.

وی با بیان اینکه  ۲۲ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در این مسابقات شرکت کردند و در ۲ رشته تفنگ و تپانچه با هم به رقابت پرداختند، اظهار داشت: در نهایت زینب روزبهانی، رضوان یونسی و رویا چراغی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تفنگ را از آن خود کردند و شیما شکری به مقام اول تپانچه دست پیدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: با همکاری سازمان مردم نهاد "سفیران پاکی"، اردوی یک روزه درون شهری ویژه بانوان ورزشکار در محل ایستگاه ورزش صبحگاهی تختی برگزار شد. تعداد ۳۵ نفر از صبحگاهی کاران ایستگاه ورزش صبحگاهی تختی در این اردوی یکروزه شرکت و از موزه تاریخی لطفعلیان بازدید کردند.

رضائی به برگزاری مسابقات المپیاد روستایی ویژه بانوان در رشته والیبال به همت هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی و همکاری اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: این رقابت‌ها در سالن‌های شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی و سالن ورزشی شهدای بخش زنگنه برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم والیبال دختران بخش سامن در این مسابقات با مربیگری "مهزاد قمری" خوش درخشید و با شکست تیم‌های والیبال شهر زنگنه از توابع بخش زند و شهر ازندریان از توابع بخش جوکار به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و پیروز میدان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه تیم والیبال دختران بخش سامن با درخشش در این مسابقات و کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در مسابقات استانی را دریافت کرد، از برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ بدنسازی در دو بخش آقایان و بانوان، مسابقات قویترین مردان و مچ اندازی کشور به میزبانی ملایر خبر داد.

رضائی ادامه داد: به همت هیئت پرورش اندام و همکاری اداره ورزش و جوانان ملایر و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، سه رویداد مهم ورزشی در آینده‌ای نزدیک به میزبانی شهر جهانی انگور و مبل و منبت رقم می‌خورد.

وی افزود: دوره مربیگری درجه ۳ بدنسازی در اواسط اسفند ماه سالجاری در ۲ بخش آقایان و بانوان و در اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۸ مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان و در اوایل تیرماه ۹۸ مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

مسابقات ورزشی ویژه بانوان ملایر برگزار شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار