اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ارومیه برگزار شد

باحضور مسئولان استانی و مدیران مسئول نشریات وخبرگزاری‌ها واصحاب رسانه اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهرزاد صدقیانی مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی  در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت:دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از ۲۸ خرداد در ارومیه آغاز به کار کرده است که مهلت ارسال ۱۵آبانماه به پایان رسید که در این مدت ۳۸۲ اثر در قالب‌های مختلف از جمله خبر، تیتر، گزارش وگرافیک با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، ایثار وشهادت، حمایت از کالای ایرانی و اقتصادمقاومتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و داوری در تهران انجام شده است.
 
وی افزود: سازمان بسیج رسانه از سال ۹۲ در ارومیه آغاز به کار کرده است ودر این مدت ۲۳۵نفر از اصحاب رسانه جذب این سازمان شده اند که از بین آنها ۱۰۵ نفربسیج عادی و ۱۳۰ نفر بسیجی فعال هستند.
 
صدقیانی گفتمانسازی ، جریانسازی ، وروشنگری در فضای مجازی را از جمله رسالتهای اصحاب رسانه در مقابل تهدیدات فضای مجازی ذکر کرد وافزود: اصحاب رسانه وصاحبان اندیشه باید با آگاهسازی افکار عمومی ، فضاسازی بین المللی برعلیه نظام جمهوری اسلامی را خنثی و در ترویج اندیشع های انقلابی کوشا باشند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جشنواره ابوذر در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.