کمک ۲۰ میلیون ریالی به حساب ۱۰۰ امام (ره)

کلانتری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان گفت: در شش ماهه دوم سال جاری ۲۰ میلیون ریال کمک‌های خیرین و مشارکت‌های مردمی به حساب ۱۰۰ امام (ره) بوده است.

کلانتری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ گفت: حساب ۱۰۰ چشمه جوشان کمک به نیازمندان است که ثمرات ماندگاری در عرصه‌های خیرخواهانه داشته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت نقش تبلیغات و رسانه در راستای تحقق این امر این بنیاد اقدام به طراحی و توزیع بروشور در سطح شهرستان، تبلیغات محیطی و ... در جهت جذب خیرین و آشنایی مردم با نحوه و روش‌های واریز کمک‌های نقدی به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) نمود.

کلانتری ادامه داد: تا با افزایش میزان کمک‌های مردمی به حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) زمینه برای افزایش خدمات ارائه شده در بحث مسکن محرومان شهرستان فراهم شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان همچنین ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک ملی، استفاده از دستگاه خود پرداز ملی، مسکن، پارسیان، استفاده از درگاه اینترنتی بانک مسکن، شماره گیری #۵*۷*۷۳۳* واستفاده از طریق دستگاه پوز مربوط به حساب ۱۰۰ امام (ره) واریز نمایند.

انتهای پیام / ط ا

افزایش میزان کمک‌های مردمی به حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره)

برچسب ها: بنیاد مسکن ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار