مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

تیراندازی باید سهم بیشتری از افتخارات ورزش استان سمنان داشته باشد

مجتبی جانعلی گفت: با توجه به استعداد‌های موجود در تیراندازی، این رشته باید سهم بیشتری از افتخارات ورزش استان داشته باشد.

تیراندازی باید سهم بیشتری از افتخارات ورزش استان سمنان داشته باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه استعدادیابی زمینه ساز معرفی یک قهرمان در عرصه ورزش است گفت: مشکلاتی در زمینه استعدادیابی استان وجود دارد که این فرایند علمی را با چالش‌های جدی مواجه کرده است، ولی با این حال باید هیات‌های مختلف ورزشی با کسب آموزش‌های لازم در این زمینه تلاش‌های جدی داشته باشند.

وی افزود: هیات‌های مختلف ورزشی باید در زمینه استعدادیابی با فدراسیون ها، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هماهنگ باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را از استعدادیابی و کشف استعداد‌های ورزشی داشته باشند.

مجتبی جانعلی بیان کرد: با توجه به استعداد‌های موجود در تیراندازی، این رشته باید سهم بیشتری از افتخارات ورزش استان داشته باشد.

وی در ادامه ابراز داشت: برای اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت رشته المپیکی تیراندازی اقدامات کارشناسی بیشتری صورت گیرد چرا که با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان سمنان در رشته تیر اندازی  باید در جایگاه بالاتری قرار گیریم.

انتهای پیام / م

تقویت نقاط قوت رشته المپیکی تیراندازی اقدامات کارشناسی بیشتری صورت گیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.