رئیس اداره آموزش مرکز قرآن آستان قدس:

چهارمین جشنواره((غنچه‌های امید))برگزار می شود

رئیس اداره آموزش مرکز قرآن آستان قدس گفت: چهارمین جشنواره غنچه‌های امید ویژه کودکان مهد‌ها و پیش‌دبستانی‌ها در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره غنچه‌های امید/ تربیت و پرورش کودک در آینده‌سازی جامعه اولویت برگزاری این جشنواره استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا ساقی رئیس اداره آموزش و مطالعات قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود گفت: چهارمین جشنواره غنچه‌های امید ویژه کودکان مهد‌ها و پیش‌دبستانی‌ها از ۲۳ تا ۳۰ بهمن ماه و اختتامیه آن در نیمه اول اسفند ماه در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار می‌شود و اولویت برگزاری این جشنواره تربیت و پرورش کودک در آینده‌سازی جامعه است.

وی تصریح کرد: این جشنواره با پنج رویکرد تخصصی حوزه کودک با محوریت قرآنی برگزار می‌شود و بالغ بر ۷۰۰ کودک در مسابقات روخوانی شرکت کردند و برای امسال بخش حفظ نیز به این جشنواره اضافه شده است، همچنین در بخش کتابخوانی نیز ۳ جلد کتاب تخصصی به کودک شرکت‌کننده اهدا می‌شود و آزمون هم از همان کتاب اهدایی گرفته می‌شود.

رئیس اداره آموزش و مطالعات قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با بیان اینکه این جشنواره در مجموع در ۱۲ قالب برگزار می‌شود گفت: در این دوره برای اولین بار مسابقه پرده‌خوانی کودک هم اجرا می‌شود و دیگر بخش‌های این دوره شامل سرود و نمایش صحنه  است.

ساقی افزود: در این دوره قالب ویژه مربیان قالب کاردستی بوده که تمامی قالب‌های این رویداد به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود و شرکت در این دوره نیز رایگان خواهد بود .

وی با اشاره به برگزاری بخش ویژه مربی و مادر تصریح کرد: دوره‌های آموزش قصه‌گویی ویژه مادر و مربی برگزار می‌شود و قالب دیگر نیز ویژه کودک، مادر و مربی بوده است و مادر، مربی و کودک در بخش تخصصی خود به مسابقه می‌پردازند، همچنین قالب دیگر نیز با موضوع خانواده در فضای مجازی بوده و کودک می‌تواند در ۳ موضوع حمایت از کالای ایرانی، حضور در کنار امام جماعت مسجد و احترام به دیگران به‌ویژه پاکبان محله عکس‌های خود را ارسال کند.

انتهای پیام// ز. م
 

چهارمین جشنواره غنچه‌های امید برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.