اجرای طرح سرویس رایگان کولر‌های آبی در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای طرح سرویس رایگان کولر‌های آبی شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تشریح چگونگی اجرای این طرح گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز به منظور کاهش تلفات مصرف انرژی در کولر‌های آبی و کاهش هزینه‌های برق مشترکین کولر‌های آبی با عمر بالای ۵ سال را به صورت رایگان تعمیر و سرویس می‌کند.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام در این طرح افزود: این شرکت از شهروندان دارای این نوع کولر‌ها خواست، تا ۱۵ اسفند مشخصات کور‌های آبی خو را در فرم مربوطه در سایت www.toztab.ir تکمیل کنند.

کاظمی بر ضرورت سرویس دوره‌ای تاسیسات سرمایشی تاکید کرد و افزود: کارکرد صحیح و طول عمر مفید تاسیسات سرمایشی ساختمان، ارتباط مستقیمی با سرویس‌های دوره‌ای منظم این لوازم دارد، در این راستا سرویس دوره‌ای کولر‌های آبی قبل از فرا رسیدن فصل گرما بسیار ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تاکید کرد: عدم سرویس ونگهداری کولر‌های آبی باعث افزایش تلفات مکانیکی و الکتریکی در این سامانه‌ها خواهد شد.

وی عنوان کرد: با سرویس مناسب این تجهیزات از مجموع تلفات جلوگیری شده و مصرف برق آن‌ها نیز کاهش خواهد یافت، به همین منظور شرکت توزیع نیروی برق تبریز با مشتریانی که دارای کولر آبی با عمر بالای ۵ سال می‌باشند، آماده همکاری است.
کاظمی همچنین ابراز داشت: به ازای سرویس هر کولر آبی مقدار ۵۰ وات کاهش کاهش دیماند در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه در این طرح کولر‌های با عمر بالا در اولویت سرویس قرار دارند، تصریح کرد: در این برنامه دستمزد سرویس برعهده شرکت و اقلام مصرفی مورد نیاز با قیمت‌های پایین‌تر از بازار توسط مالکین پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تهیه اقلام مصرفی توسط مالک انجام می‌پذیرد، گفت: در صورت درخواست مالک جهت نصب سایبان پس ازتهیه، نصب آن توسط پیمانکار به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

طرح سرویس رایگان کولر‌های آبی در تبریزاجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار