گاف فیبا در معرفی ستاره‌های ملی پوش بسکتبال ایران

با توجه به حضور نداشتن حدادی و نیکخواه بهرامی در تیم ملی بسکتبال ایران، فیبا به تحلیل بازی این ۲ بازیکن مقابل ژاپن پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در لیست منتشر شده تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن حضور ندارند، فیبا که از حواشی چند روز اخیر بسکتبال کشورمان دور بوده است و به تحلیل حدادی و نیکخواه بهرامی پرداخت.

به نقل از فیبا، حامد حدادی موثرترین بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران به شمار می‌رود. حدادی با میانگین ۱۳.۴ امتیاز، ۹.۶ ریباند و ۱.۲ بلاک آمار خوبی دارد.

رقابت او با نیک فازکاس در تیم ملی ژاپن بسیار دیدنی است. با حضور این ۲ بازیکن در بازی دیدن مسابقه جذابیت بیشتری دارد و باید دید کدام یک به تیم خود برای کسب پیروزی کمک خواهند کرد.

صمد نیکخواه بهرامی، محمد جمشیدی و بهنام یخچالی برای تیم ملی نقش اساسی داشتند و امتیازآور‌ترین بازیکن لقب می‌گرفتند. نیکخواه بهرامی با تجربه بالای خود قدرت حمله تیم ملی را بیشتر خواهد کرد. این بازیکن میانگین ۱۴.۴ امتیاز، ۶.۲ پاس منجربه گل و ۴.۸ ریباند دارد. مطمئنا در برابر ژاپن نقش کلیدی خواهد داشت.

ایران بسیار فیزیکی بازی می‌کند و تاکتیک بسکتبال را از حفظ است. بازیکنان شاهین طبع در خانه خود "ورزشگاه آزادی" شانس زیادی برای کسب پیروزی مقابل ژاپن دارند.


بیشتر بخوانید:

پایان رقابت‌های بسکتبال جام فجر

تیم ملی بسکتبال اردن به تهران رسید

آبکاریان: مسابقات لیگ در اسفند دنبال می‌شود/اعتراض به داوران به یک تاکتیک تبدیل شده است


انتهای پیام/

تحلیل بازی حدادی و نیکخواه بهرامی در صفحه رسمی فیبا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار