فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رسانه‌ها ابزار مطالبه گری از مسئولان هستند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از رسانه‌ها به عنوان ابراز مطالبه گری از مسئولان نام برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار حبیب شهسواری  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در آیین اختتامییه رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه افکار عمومی و رسانه‌ها دو ابزار تاثیرگذار در جهان است، افزود: در ثبات بخشی به امنیت رسانه برای اغنای افکار مهم هستند.

رسانه‌ها ابزار مطالبه گری از مسئولان هستند

وی با بیان اینکه امنیت خبر امروز مهم بوده و بین درشت نوشتن و درست نویسی سه نقطه فاصله است گفت : در برابر دشمن نوشتن درشت نوشتن حسن است و در برابر کشور و میهن خود درست نویسی کمال خواهد بود.

سردار شهسواری گفت : امروز مصاف و تقابل ما با دشمن بعد از ناکام ماندنشان در عرصه جنگ سخت به میدان اراده و عزم ملی رسیده است و دشمنان در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن حکومت اسلامی هستند که همانند گذشته ناکام مانده‌اند و خواهند ماند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه گفت: رسانه‌ها همان طور که در تضعیف امنیت موثر هستند در ایجاد، تثبیت و تحکیم آن هم موثر هستند، به طوری که رسانه‌ها می‌توانند احساس ناامنی را از آحاد مردم دور کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نیازمند بسیاری از شاخص‌ها از جمله امنیت خبری هستند افزود: در طول این ۴۰ ساله که با افتخار در قله‌های رفیع ایستاده ایم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم افزایش حضور مردم را شاهد بودیم که آذربایجان غربی در این زمینه رتبه نخست کشور را از آن خود کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با بیان اینکه رسانه باید همطراز انقلاب باشد و بیان و گفتمان انقلاب اسلامی باشند گفت: انقلاب دنبال تعالی و توسعه است که باید مدنظر رسانه‌ها قرار گیرد.

حجت الاسلام ناصر خدایاری ادامه داد: مردم آذربایجان غربی اعم از شیعه و سنی و سایر اقوام جدا از هم نیستند و مانند انگشتان یکدست داشته‌های استان را مدیریت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: همه جریان ها، افکار و مدیریت‌ها ابزار توسعه هستند که بایستی در رسانه‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید دنبال فضاسازی فرهنگی باشند گفت: رسانه‌ها باید مظهر صدق و امانتداری باشند و دنبال مسائل جزئی حرکت نکنند

رسانه‌ها ابزار مطالبه گری از مسئولان هستند

رسانه‌ها بیانیه رهبر در خصوص گام دوم انقلاب را بررسی و تبیین کنند

حجت‌الاسلام دکتر سید مهدی قریشی در مراسم اختتامییه جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهارداشت: همه دشمنان انقلاب بر علیه انقلاب اسلامی موضع گیری کرده و با تمام توان بر علیه کشور مبارزه می‌کنند و جایگاه رسانه مهم‌ترین عرصه است که دشمن در این میدان کار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه نقش اصحاب رسانه و فعالین این حوزه در پاسداشت انقلاب بسیار مهم و حیاتی بوده و مسئولیت سنگینی بر عهده جامعه رسانه‌ای است افزود: در برابر دشمن نیاز به تشکیل جبهه متحد انقلاب اسلامی هستیم که رسانه در این میان نقش مهم و اثرگذاری دارد.

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه در ۲۲بهمن مردم به خوبی به نقش خود عمل کردند و الان متخصصین وظیفه دارند این حضور را پررنگ نشان دهند ادامه داد: تمام رسانه‌ها با هر خط مشی و عملکردی باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به هدف والای انقلاب قدم بردارند.

حجت الاسلام قریشی گفت : در حال حاضر تعدادی از کانال‌ها و سایت‌ها مباحثی را مطرح می‌کنند که بجای دشمن، یکدیگر را مورد هدف قرار داده و در واقع کار فرسایشی صورت می‌گیرد.

امام جمعه ارومیه گفت: وحدت رویه از ضروریات عرصه رسانه‌ای استان است که امیدواریم یکی از دستاورد‌های مهم جشنواره ابوذر ایجاد وحدت رویه و تقسیم کار در بین اصحاب رسانه باشد تا هر کدام وظیفه‌ای را برعهده بگیرند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید با اتحاد و وحدت ضمن خنثی کردن هجمه دشمنان، به اهداف شوم آن‌ها هجوم آوردند اظهارداشت: به جای متحد شدن در مقابل دشمن متاسفانه گا‌ها در برخی از رسانه‌ها شاهد تخریب همدیگر هستیم وحدت رویه جزو الزامات کار رسانه‌ای است.

منبع مهر

انتهای پیام /ا

 

برچسب ها: سپاه ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.