پیکر شهید حادثه تروریستی زاهدان در بروجرد تشییع شد

پیکر شهید حادثه تروریستی زاهدان پاسدارعبدالرضا بروجی روز یکشنبه با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور بروجرد تشییع و درگلزار شهداری این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده مردم و مسئولان بروجرد از مصلی نماز جمعه به سمت گلزار شهدا‌ی این شهر برگزار شد.

مردم بروجرد در طول مسیر با اسفند و گلاب از پیکر پاک شهید مدافع وطن استقبال نموده و با اشک چشم او را راهی خانه ابدی نمودند.

در این آیین امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار بروجرد، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، اقشار مختلف مردم و مسئولان ادارات شهرستانی حضور داشتند.

عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام /پ

حادثه تروریستی در محور زاهدان _ خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار