کشف یک تن و ۱۰۷ کیلو گرم مواد مخدر از مخفیگاه قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و ۱۰۷ کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاه ۲ سوداگر مرگ در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

کشف یک تن و ۱۰۷ کیلو گرم مواد مخدر از مخفیگاه قاچاقچیانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک یک باند قاچاق مواد مخدر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام تحقیقات میدانی و کار‌های اطلاعاتی گسترده سرانجام روز گذشته موفق شدند، مخفیگاه قاچاقچیان را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی با محاصره مخفیگاه آنان در عملیاتی هماهنگ و ضربتی وارد عمل شدند و ۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۹۳ کیلوگرم تریاک، ۵۱۳ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و یک کیلوگرم هروئین کشف و یک دستگاه خودرو زانتیا را نیز توقیف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان طبق قانون با هنجارشکنان و قاچاقچیان موادمخدر برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار