مدیرکل کمیته امداد استان ایلام عنوان کرد؛

بهره مندی ۲ هزار و ۲۰۰ مددجوی جویای کار از دوره‌های آموزشی مهارت‌های شغلی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مددجوی جویای کار در استان از دوره‌های آموزشی مهارت‌های شغلی برخوردار شده‌اند.

بهره مندی ۲ هزار و ۲۰۰ مددجوی جویای کار از دوره‌های آموزشی مهارت‌های شغلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،ضیاء رضایی  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان ایلام گفت: برای برگزاری این دوره‌های آموزشی که درزمینهٔ‌های صنایع‌دستی، آیتی، خدمات، کشاورزی و دامداری و سایر مشاغل گوناگون بوده است بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد دارای مراکز مجهز آموزشی و مهارت‌آموزی بوده و دارای مجوز‌های رسمی در این زمینه است افزود: این نهاد همه‌ساله از دستگاه‌های برتر استان درزمینهٔ فعالیت‌های آموزشی و مهارت‌آموزی به‌حساب می‌آید.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: ازآنجایی‌که ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است، تدارک برنامه‌های آموزشی و مهارتی به‌عنوان پیش‌زمینه‌های شغلی و استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در این زمینه در اولویت فعالیت‌های این نهاد است.

رضایی اضافه کرد: برنامه‌های مهارت‌آموزی این نهاد باعث شده مددجویان این نهاد علاوه بر ورود به عرصه‌های شغلی، بسیاری از آنان هم‌اکنون به‌عنوان مربی یا مدیر آموزشی مشغول فعالیت باشند.

جمشید زاده مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان ایلام نیز در این نشست عنوان کرد: کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای در سال‌های گذشته درزمینهٔ‌های شغلی و مهارت‌آموزی همکاری‌های بسیار خوبی باهم داشته‌اند و در راستای تقویت این همکاری‌ها بازهم تلاش خواهیم کرد.

جمشید زاده یادآورشد: با توجه به اینکه آموزش‌های مهارتی پیش‌زمینه ورود به عرصه‌های شغلی است این سازمان به منظوری توانمندسازی مددجویان، با کمیته امداد درزمینهٔ‌های مهارت‌آموزی همکاری‌های بسیار خوبی دارد.

وی بیان کرد: ازآنجایی‌که آموزش مهارت‌های نوین و امروزی از ضروریات است، از برنامه‌های این سازمان این است که رشته‌های آموزشی جدید متناسب با نیاز جامعه کارجو در اولویت قرار گیرد که بخشی از این مهم با همکاری این سازمان و کمیته امداد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ د

بهره مندی مددجویان جویایکار از  دوره‌های آموزشی مهارت‌های شغلی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.