مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه معارفه شد

افشین امیری به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه معرفی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه معارفه شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران طی حکمی به پیشنهاد علی دارابی معاون استان‌های رسانه ملی، افشین امیری را به سمت مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه منصوب کرد.

براساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه امروز با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما، بازوند استاندار کرمانشاه، ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و جمعی از مسؤولان استان در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

نسل سوم و چهارم انقلاب سکاندار انقلاب خواهند بود

معاون امور استان‌های رسانه ملی در این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهدای جمعی از پاسداران مدافع وطن در پی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: حادثه تروریستی زاهدان انتقام از مردم شریف ایران بود.

علی دارابی به جشن چهل سالگی انقلاب و حضور پرشور مردم اشاره و بیان کرد: این‌گونه جنایات‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی در عزم و اراده ملت وارد نمی‌کند.

وی ادامه داد: این حوادث تروریستی، تهدید‌ها و تحریم‌ها چیز جدید و تازه‌ای نیست، ملت چهل سال است شاهد اینگونه دشمنی‌ها هستند.

دارابی نسل سوم و چهارم انقلاب را سکاندار انقلاب معرفی و بیان کرد: این نسل، نسلی تحصیل‌کرده، جستجوگر و پرسشگر هستند که در آینده کشور را اداره خواهند کرد.

وی رسالت رسانه‌ها را در معرفی دستاورد‌های انقلاب، به این نسل معنا کرد و افزود: باید این نسل با بررسی دستاورد‌های نظام بفهمند که این انقلاب بعد از ۴۰ سال چگونه از تهدیدها، تحریم‌ها، ترور و جنگ سربلند بیرون آمده است.

دارابی با اشاره به فعالیت برخی شبکه‌های اجتماعی در شایعه‌پراکنی در قالب عملیات‌های روانی، گفت: رسانه‌ها باید هوشیار باشند و اجازه ندهند این رسانه‌های معاند اعتماد افکار عمومی را نسبت به مسؤولان از بین ببرند.

اگر برداشت خوبی از فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم مشکلاتمان حل می‌شود

استاندار کرمانشاه نیز، گفت: در سال ۹۸ چهره زیبای کرمانشاه را به خوبی به کشور و خارج از مرز‌ها معرفی می‌کنیم، این مسأله سرمایه‌گذاری و توسعه استان را به همراه دارد.

بازوند جشنواره پویانمایی با مشارکت استانداری و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه را فرصت بسیار خوبی برای این منظور دانست و گفت: این فرصتی مناسبی است تا بتوانیم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان کرمانشاه را معرفی کنیم.

وی در ادامه به مشکلات کشور اشاره و بیان کرد: اگر برداشت خوبی از فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم مشکلاتمان حل می‌شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات رضا رحیمی مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تقدیر و افشین امیری به‌عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی شد.

افشین حیدری پیش از این به عنوان مدیر فنی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما مشغول خدمت بوده است.

انتهای پیام /ا

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار