جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در زرند

دادستان عمومی و انقلاب زرند از آغاز اجرای طرح شماره ۲ جمع آوری فروشندگان مواد مخدر و پلمب منازل آن‌ها در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند از آغاز اجرای طرح شماره ۲ جمع آوری فروشندگان مواد مخدر و پلمب منازل آن‌ها در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا ۱۲خانه مسکونی در زرند و ریحان شهر پلمب شد و تعدادی فروشنده مواد مخدر هم دستگیر شدند.

وی با تاکید بر نا امن‌تر شدن فضای شهرستان زرند برای فروشندگان مواد مخدر، افزود:  این اشخاص حتی برای ساعتی استراحت آرامش نخواهند داشت و اجازه نخواهیم داد در این شهرستان توزیع مواد مخدر صورت بگیرد.

 قویدل به آن دسته از مالکین منازلی که ملک خود را به فروشندگان مواد مخدر اجاره میدهند هشدار داد:وفق قانون درصورتی که منزل خود را به فروشنده مواد مخدربه اجاره دهند و در ملک مذکور فروش مواد مخدر انجام گیرد، بدون هیچ گونه عذری اینگونه منازل به نفع دولت ضبط خواهدشد؛ لذا مالکین منازل از اجاره منزل خود به اینگونه افراد جدا خودداری نمایند.

این مقام قضایی با بیان اینکه بر اساس ماده ۱۳ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر؛ منازل توزیع کننده مواد مخدر به نفع دولت ضبط می‌شوداظهار داشت: مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر ازمهمترین اولویت‌های دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان است به همین منظور مردم موارد مشکوک به تهیه و توزیع مواد مخدر را به دادستانی. یا شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در میان بگذارند و در صورتی که گزارش‌هایی از مردم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر واصل شود، شدیدترین برخورد‌های قضایی با این گونه افراد انجام میشود.

انتهای پیام/ی

مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در زرند

برچسب ها: اعتیاد ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار