استاندار قزوین:

مقابله موثر با پدیده اعتیاد نیازمند عزم همگانی است

استاندار قزوین گفت: مقابله موثر با پدیده اعتیاد نیازمند عزم همگانی است و در این زمینه باید دستگاه ها، مراکز فرهنگی، آموزشی و مردم حضور فعال داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: به گمان بسیاری از افراد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان تنها متولی امر مقابله با مواد مخدر و پدیده اعتیاد در جامعه است درحالیکه این شورا بدون همکاری و همراهی لازم سایر دستگاه‌ها در این زمینه موفق نخواهد بود.

زاهدی افزود: اعتیاد منشا بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جرایم است و با سلب شخصیت افراد، زمینه ارتکاب انواع جرایم را در جامعه فراهم می‌کند.

زاهدی با تاکید بر ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان افزود:باید در کارگروه‌ای ویژه، قاچاقچیان استان، محل‌های حضور و اموال آن‌ها شناسایی شود تا بتوان با ضربه به بنیان مالی آن‌ها جلوی توزیع مواد مخدر را در جامعه گرفت.

استاندار با اشاره به درخواست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای دریافت خودرو و تخصیص آن به نیروی انتظامی، افزود: باید با اولویت قرار دادن مناطق آلوده در این زمینه اقدام کرد تا گام‌های عملیاتی و موثر در امر مبارزه با مواد مخدر در استان برداشته شود.

زاهدی با اشاره به برخی گمانه‌ها درباره افزایش میزان اعتیاد میان بانوان در استان، اضافه کرد: باید با یک کار جدی و مطالعاتی، صحت این موضوع را بررسی کرد، چون شیوع اعتیاد میان بانوان و زنان خانه دار به مراتب از موارد دیگر خطرناکتر است.

انتهای پیام/ک

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار