کارگردان اغتشاشات خونین نجف‌آباد محاکمه شد

جلسه رسیدگی به پرونده قتل شهید سجاد شاه‌سنایی که در اغتشاشات دی ماه ۹۶ به شهادت رسیده بود، در شعبه اول دادگاه کیفری استان اصفهان برگزار شد.

   به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در ابتدای جلسه قاضی نجف‌پور توضیحاتی را در خصوص روند رسیدگی به پرونده ارائه کرد و گفت: جلسه امروز دادگاه در ادامه رسیدگی به پرونده قتل شهید سجاد شاه‌سنایی برگزار شده است.

وی افزود: متهم مصطفی صالحی فرزند فتحعلی معروف به مصطفی فتل، متهم است به قتل شهید سجاد شاه‌سنایی و ضرب و جرح ۶ نفر از همکاران وی و نیز بنابر مستندات، متهم کارگردان اغتشاشات کهریزسنگ نجف‌آباد بوده است.

در ادامه نماینده دادستان نجف‌آباد کیفرخواست صادره را قرائت کرد و سپس وکیل اولیای دم، پس از ارائه مستندات تقاضای قصاص برای مصطفی صالحی (متهم ردیف اول) و اشد مجازات برای امرالله صالحی (متهم ردیف دوم) کرد.

در ادامه قاضی نجف‌پور اتهامات متهم را قرائت کرد و متهم اتهامات مطرح شده را رد کرد؛ پس از شنیده شدن صحبت‌های متهم، قاضی ختم جلسه دادگاه را اعلام کرد و قرار شد تا حکم دادگاه در روز‌های آتی اعلام شود.

امرالله صالحی (متهم ردیف دوم) در جلسه امروز دادگاه حاضر بود، اما فرصت رسیدگی به اتهامات نامبرده فراهم نشد و بررسی ادامه پرونده به جلسه بعدی موکول شد.

گفتنی است: پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی در جریان اغتشاشات دی ماه ۹۶، زمانی که به همراه دیگر مأموران در تلاش برای باز کردن محور اصفهان-نجف‌آباد بود، با گلوله اسلحه‌ی شکاری به شهادت رسید.

انتهای پیام/س

رسیدگی به پرونده قتل شهید سجاد شاه‌سنایی

برچسب ها: دادگاه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
این دوتا انسان خبیث رو زودتر اعدام کنید
ان شاء الله عذاب دردناک اخرت نصیبشون بشه