استفاده از اپلیکیشن برای توزیع مرغ و گوشت در اراک برای اولین بار در کشور

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی از استفاده از اپلیکیشن برای توزیع مرغ و گوشت برای اولین بار در کشورخبرداد.

استفاده از اپلیکیشن برای توزیع مرغ و گوشت در اراک برای اولین بار در کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: برای اولین بار در کشور سامانه توزیع کالای یارانه‌ای را به صورت اپلیکیشنی راه اندازی کردیم.

زند با توضیح نحوه نظارت بر بازار شب عید افزود:امسال از ابتدای بهمن ماه اقدامات لازم برای نظارت بیشتر بر بازار شب عید را انجام داده ایم و همانند سال گذشته بر تعداد ناظران بازار افزوده ایم و سامانه توزیع مرغ و گوشت یارانه‌ای را آماده کردیم تا بتوانیم عدالت نسبی را در توزیع کالا داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با قول همکاری اداره جهاد کشاورزی، ستاد تنظیم بازار و کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی بتوانیم بر مشکلاتی همچون کمبود کالای یارانه‌ای فایق بیاییم.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی ادامه داد: در بازار شب عید سودجویانی هستند که با توجه به افزایش تقاضا اقدام به گرانفروشی می‌کنند و اتاق اصناف موظف به کنترل و پیگری این موضوع است و برخورد‌های لازم را با متخلفان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه: اگر واحد‌های صنفی قیمت را درج نکرده و یا فاکتور صادر نکنند با آن‌ها به شدت برخورد خواهیم کرد و به هیچ عنوان اجازه مختل کردن بازار را به کسی نمیدهیم تصریح کرد: امسال هزار و ۱۹۳ بازرسی از اصناف، ۶۰۳ پرونده تخلفی و ۶۸۱ تخلف به اصناف گزارش و ۷۵۱ واحد هم پلمپ شده است.

همچنین به گفته محمد علی اسفنانی معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور طرح ویژه‌ای برای کنترل قیمت و نحوه‌ی توزیع گوشت و مرغ بازار شب عید اجرا می‌شود و گشت‌های مشترک تعزیرات تا زمانی که بازار گوشت تعدیل شود ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/‌ی

کنترل توزیع مرغ و گوشت در اراک با استفاده از اپلیکیشن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.