برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: همه دستگاه های مسئول باید برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی اهتمام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی رازجویان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: همه دستگاه‌های مسئول باید برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به گردشگران در ایام نوروز اهتمام کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ارایه خدمات شایسته به گردشگران باید کمیته‌های ۱۲ گانه فعال‌تر شوند، افزود: باید با احصا و رفع برخی مشکلات، زمینه را برای پذیرایی مطلوب از مسافران در ایام نوروز آماده کنیم.

رازجویان با بیان اینکه با افزایش قیمت ارز شاهد رشد سفر‌های داخلی هستیم، گفت: برای جبران کمبود پزشک و متخصصان در این ایام، دانشگاه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بر جمع آوری متکدیان از سوی فرمانداری‌ها تاکید کرد و افزود: حل مشکلات و گره‌های ترافیکی در این ایام از مسایل بسیار مهم است و شورای ترافیک شهرستان‌ها باید جدی‌تر پیگیری شود و گزارش‌ها مستمرا ارائه گردد.

رازجویان گفت: تمهیدات لازم برای تامین آب شرب در شهر‌ها و روستا‌ها اندیشیده شود به نحوی در ایام نوروز به هیچ وجه شاهد کمبود آب شرب در استان نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: بر پاکسازی سطوح شهر و نظافت سرویس‌های بهداشتی نظارت شود تا مسافران و گردشگران خدمات خوبی را دریافت کنند.

انتهای پیام/ م

همکاری همه دستگاه‌های مسئول برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار