کاشانی ها در تشییع پیکر شهدای پاسدار سنگ تمام گذاشتند

پیکر مطهر سید ثارالله موسوی ، ابراهیم صیادی و ابوالفضل موسوی سه نفر از شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه درکاشان از محل ناحیه مقاومت بسیج تا میدان 15 خرداد این شهرتشییع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،باید باشی تا ببینی وقتی مرد میدان عمل بودی و معنای واقعی کلمه جان  خونت را بهای دینداری و اعتقاد راسخ ، صادق و خالصانه ات می دهی چگونه مردم باورت دارند و ترا از جان و دل تا بهشت بدرقه می کنند.

امروز دارالمومنین کاشان پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی محور خاش- زاهدان را با حضور قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان و بانوان ، مسئولان ، خانواده های شهیدان و جانبازان ، نیروهای نظامی و انتظامی در کمال افتخار و عزت و اقتدار و شکوهی حماسی بر روی دست تشییع و بر آسمانیان مباهات کرد.

امروز کاشانی ها با نوای توحیدی الله اکبر و طنین کوبنده مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن

پیکرهای پاکی را بر روی دوش کشیدند و تداوم حماسه جهاد و شهادت و مقاومت را درگوش فلک فریاد کردند.

امروز شهر گل و گلاب از حال و هوای معنوی و شکوه حماسی  وجود پیکر مقدس شهدای پاسدار حریم وطن عطر ناب بهشت گرفت و عزت و اقتدار را مشق کرد.

اما در کنار این همه شور و شعور و بصیرت علوی اهتزار  پرچم سرخ گنبد امام حسین(ع)  بیش از پیش در وجود مشایعت کنندگان انقلاب روحی و تحول معنوی آفرید و جلوه های عاشورایی و حماسی کربلا را متبلور و متجلی کرد.

امروز مردم کاشان با حضور بی نظیر و همراهی همیشگی خود حتی با بستن مغازه های کسب و کار خود بهترین ترنم جاودانه قدرشناسی و ارادت و بصیرت و معرفت توحیدی و ولایی را نغمه گرشدند.

امروز یکشنبه 27 بهمن 97 دارالمومنین کاشان یکپارچه جامه ماتم بر تن در سوگ عزیزانش گلاب اشک گرفت و همنوا با خانواده این شهدای مظلوم به همه دنیا نشان داد که مرگ سرخ عزیزانشان ذره ای از وفاداری و دینداری و پایبندی آنها به آرمان ها و ارزش های اسلامی درخط سرخ شهادت و سبز ولایت را کم نمی کند و همواره  از جوشش این خون ها است که معاندان و مستکبران رسوا و ذلیل می شوند.

پیکر شهید سید ثارالله موسوی در آرامستان دارالسلام گلابچی به خاک سپرده شد و پیکر شهیدان ابراهیم صیادی و ابوالفضل موسوی برای خاکسپاری به روستاهای نشلج و کاغذی انتقال داده شدند.

عوامل گروهک تروریستی که خود را جیش العدل معرفی می کنند، با اقدامی کور و انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.

این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

شهیدان و مجروحان این حادثه تروریستی جمعی لشکر 14 امام حسین (ع) و یک تن نیز متعلق به لشکر نجف اشرف بود.

مردم کاشان یک هزار و 700 شهید و افزون بر چهار هزار جانباز و آزاده تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

این شهرستان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

 

انتهای پیام/م

امروز دارالمومنین کاشان در تشییع شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان ، جامه ماتم بر تن کرد

برچسب ها: شهدا ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار