احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان بوکان کلید خورد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان از آغاز به کار پروژه احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی این شهرستان خبرداد.

محمد عباسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از آغاز به کار  پروژه احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی این شهرستان خبرداد و گفت : امروز یکشنبه بیست و هشتم بهمن ماه ۱۳۹۷ با حضور مهندسین حوزه مطالعات ژئو تکنیک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شرکت پی کاو چی چست عملیات خاک برداری جهت انجام آزمایشات مربوطه برای احداث بیمارستان آغاز گردید.

عباسی اظهار کرد : در این راستا با استفاده از دستگاه روتاری ، به عمق یک تا بیست متر از نقاط گمانه زنی نمونه های مختلف خاک را جمع آوری و جهت آزمایش به آزمایشگاه ژئو تکنیک ارسال می گردد که این اقدام به عنوان گام نخست احداث بیمارستان ۲۰۰ تختی خوابی بوکان می باشد.

وی افزود : مجوز بیمارستان طی سفر وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید به بوکان صادرشد که در زمان کلنگ زنی باحضور آقای وزیر به درخواست و پیگیری های مستمر نماینده دلسوز مردم شهرستان بوکان از ۱۰۰ تخت به ۲۰۰ تخت افزایش یافت.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌ های مهاباد ، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/م

احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی  در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.