به میزبانی کتابخانه مرکزی خوزستان؛

جشنواره منطقه ای قصه گویی در اهواز برگزار می شود

جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود.

منصور کوهی رستمی، مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی خوزستان و با حضور ۳۲ کتابدار از استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این جشنواره با حضور ۳۲ کتابدار از استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان در روز‌های سه شنبه ۳۰ بهمن ماه و چهارشنبه یکم اسفند ماه برگزار می‌گردد.

کوهی رستمی تصریح کرد: در جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابداران با ارائه قصه‌های خود به رقابت می‌پردازند و در نهایت توسط سه داور، مورد قضاوت و سنجش قرار می‌گیرند.

به گفته مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ساعت ۱۴ در سالن کتابخانه مرکزی خوزستان با حضور مسئولان استان، فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی، مربیان پرورشی مدارس، مربیان مهد‌های کودک و... برگزار خواهد شد و از برگزیدگان در این جشنواره تقدیر بعمل می‌آید.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره منطقه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف ترویج قصه‌گویی به عنوان ابزاری تربیتی و فرهنگی در کتابخانه‌ها، شناسایی کتابداران قصه‌گو و ارزیابی میزان توانمندی و مهارت‌های آن ها، سنجش مهارت‌ها و کارآمدی کتابداران در امر قصه‌گویی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره منطقه‌ای قصه گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار