شگفتی سازی شهروند در ایستگاه آخر/پایانی خوش برای یک فصل پر فراز و نشیب

تیم شهروند اراک از سد حریف قدرتمندش گذشت.

شگفتی سازی شهروند در ایستگاه آخر/پایانی خوش برای یک فصل پر فراز و نشیببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر والیبال مصاف تیم های شهروند اراک و پیکان تهران بود .

دیدار با شروع خوب شاگردان خداوردی در تیم شهروند اراک آغاز شد و باعث گردید بازیکنان اراک چند امتیاز از تیم تهرانی جلو بیوفتند و تیم پیکان هرچقدر تلاش کرد موفق به جبران امتیازهای از دست رفته نشد در نتیجه ست اول با نتیجه ۲۵ بر۳۲ به سود شهروند به پایان رسید.

در ست دوم بازی به صورت پایاپای دنبال شد اما در نهایت این تیم شهروند اراک بود که توانست بازی را در دست بگیرد و موفق شود ست دوم را به نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود تمام کند .

ست سوم اوضاع تغییر کرد شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران به خود آمدند و با زدن سرویس های هدف دار و دفاع های روی تور امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کردند و در نهایت موفق شدند این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خود تمام کنند.

ست چهارم این دیدار باز هم شاگردان اکبری در تیم پیکان تهران بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و موفق شدند ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹به پایان برسانند و کار را به ست پنجم بکشانند.

ست پنجم این دیدار تیم شهروند اراک با حمایت پرشور هواداران اراکی پیشتاز بازی شد و موفق شد ست پایانی را با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود خود تمام کند.

انتهای پیام/د

شهروند در بازی آخر سربلند از زمین خارج شد

برچسب ها: عکس ورزشی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.