عیدی برای همه تدارک جشن نیکوکاری سال 97

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن اعلام فراخوان برای جذب کمک‌های مردمی و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری جشن نیکوکاری امسال گفت: جشن نیکوکاری سال ۹۷ با شعار "عیدی برای همه" طی سه روز برگزار می‌شود.

عیدی برای همه  تدارک جشن نیکوکاری سال 97به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور استاندار، فرمانداران و بخشداران استان برگزار شد، گفت: امسال جشن نیکوکاری طی روز‌های پانزدهم تا هفدهم اسفند ماه با شعار "عیدی برای همه" در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حسین خدرویسی عنوان کرد: جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه پانزدهم اسفند ماه در مدارس سطح استان، طی روز پنج شنبه در پایگاه‌های اصلی تعبیه شده در معابر و میادین و طی روز جمعه هفدهم اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

خدرویسی ضمن اعلام فراخوان برای جذب کمک‌های مردمی و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری جشن نیکوکاری امسال، ادامه داد: بدون شک همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با کمیته امداد موجب برگزاری هرچه بهتر این جشن ملی و مذهبی و جذب کمک‌های مردمی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نهاد برای برگزاری جشن نیکوکاری برنامه‌های متعددی در دست اجرا دارد، ادامه داد: امسال تمامی کارکنان و امدادگران کمیته امداد استان کرمانشاه در آستانه این جشن حداقل ۱۰۰هزار تومان یا حقوق کاری یک روز خود را به نیازمندان اهدا خواهند کرد.

خدرویسی در ادامه این جلسه به آخرین اقدامات این نهاد در بازسازی منازل مسکونی زلزله زدگان اشاره و بیان کرد: در نیمه اول اسفند ماه دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده که کار ساخت آنان به پایان رسیده است تحویل خانوار‌های مددجو خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: با تحویل این منازل طی اسفند ماه پیش رو در مجموع تاکنون پنج هزار منزل مسکونی برای مددجویان زلزله زده در استان ساخته و تحویل خانوار‌های تحت حمایت داده شده است.

 انتهای  پیام/ز

 

بازسازی منازل مسکونی زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار